mọi người cho mình hỏi viết lại câu này mà không thay đổi nghĩa thì làm ntn ạ? mình cảm ơn ạ?
My grandmother was a teacher when she was young.
=> My grand mother worked....
Mọi người cho mình hỏi câu này đáp án là gì ạ Mình cảm ơn nhiều
Mọi người cho mình hỏi What were you doing? What did you do ? Nếu cả hai câu đều xuất hiện trong bài thì mình phải trả lời sao ạ ( Vd: chủ đề là mình gặp một người nổi tiếng ).
Mọi người cho mình hỏi có cách nào học từ vựng tiếng anh dễ nhớ ko ạ. Mình học theo cách thuộc lòng nhớ rồi lại quên cảm thấy mất thời gian quá
Mọi người ơi, giúp mình với ạ. Mình phải đối thoại với 3 người bạn nữa trong vòng 5p về chủ đề Generation gap. Mai mình cần luôn rồi, mong được mọi người giúp đỡ ạ.
mọi người giải thích giúp mình hai câu này được không ạ M cảm ơn
Mọi người ơi, giúp mình những đề này với ạ. Mình phải nói trong vòng 3 - 4 phút, mai mình cần luôn rồi, mong mọi người giúp đỡ.
Topic 1: Many old buildings protected by law are part of a nation's history. Some people think they should be knocked down and replace by news one. To what extent do you agree?
cho mình hỏi ở câu này: In bas-relief scupture, a design project very slightly from its background,.......some coins
đáp án là as on. Vậy as on là gì, dùng ntn ạ.nghĩa câu là gì
Mọi người giúp mình vs ạ!!! Cần gấp!!! Có giải thích lun ạ!! Mk xin cảm mơn nhìu nha!!
A. PRONUNCIATION 1. Choose the word that has a different stress pattern from the other three by circling A, B, C, or D. 1. A. abroad B. degree C. exchange D. further 2. A. credit B. divide C. major D. master 3. A. distance B. level C. prefer D. student 4. A. academic B. analytic C. education D. expectancy 5. A. importance B. voluntary C. employment D. relation 6. A. scholarship B. doctorate C. linguistics D. practical 7. A. critical B. doctoral C. graduate D. supportive 8. A. information B. institution C. presentation D. vocational 9. A. opportunity B. personality C. qualification D. university 10. A. advantage B. bachelor C. primary D. secondary 2. Practice saying the following sentences with a partner. Pay attention to the intonation of yes-no and wh-questions. 1. A: Hey, where are you going? B. I'm going to the library to collect a book 2. A: Hi. What can I do for you? B. I've been looking for the Institute of Professional Learning 3. A: Are there any opportunities for students to pursue vocational education in your country? B: Yes, of course. 4. A: How did you learn about the scholarship? B: My teacher recommended it to me. 5. A: When do you plan to pursue further education? B. Immediately after I get my bachelor's degree 6. A: Why do you need to look for a part-time job? B. I need to pay for my tuition fees. 7. A: Have you ever thought of studying abroad? B: Yes, I've been granted a scholarship to study in Australia. 8. A: I intend to take a gap year after leaving secondary school. B: Really? What's it for? 9. A: You look so tired. Why don't you take a break? B. I have to submit my assignment by 5p m. today. 10. A: How long does it take to get a master's degree? B: Approximately two years