Look at the title. “Cause Marketing’ refers to the partnership between __________.
a. two businesses b. two charities c. a business and a charity
Look at the title. “Cause Marketing’ refers to the partnership between __________.
a. two businesses b. two charities c. a business and a charity
Skim the reading. Match the campaigns to their descriptions.
1. Eatiply | a. Reverse marketing in action. |
2. Don’t Buy This | b. Do a good deed for a total stranger. |
3. Pay It Forward | c. Have a meal and help others. |
Thảo luận (1)Hướng dẫn giải
1. c
2. a
3. b
Hướng dẫn dịch:
1. Eatiply – Ăn cơm và giúp đỡ người khác.
2. Đừng mua cái này - Hoạt động tiếp thị ngược lại.
3. Pay It Forward - Làm một việc tốt cho một người hoàn toàn xa lạ.
(Trả lời bởi datcoder)
Discuss. What are the benefits of cause marketing?
Thảo luận (1)Hướng dẫn giảiCause marketing can have several benefits, including:
1. Increased brand awareness and customer loyalty.
2. Positive impact on society and the environment.
3. Increased sales and revenue for the business.
4. Improved reputation and public relations.
5. Opportunities to collaborate with charities and other organizations.
6. Differentiation from competitors who do not engage in cause marketing.
Hướng dẫn dịch:
Nguyên nhân tiếp thị có thể có một số lợi ích, bao gồm:
1. Tăng nhận thức về thương hiệu và lòng trung thành của khách hàng.
2. Tác động tích cực đến xã hội và môi trường.
3. Tăng doanh thu và doanh thu cho doanh nghiệp.
4. Cải thiện danh tiếng và quan hệ công chúng.
5. Cơ hội hợp tác với các tổ chức từ thiện và các tổ chức khác.
6. Tạo sự khác biệt với các đối thủ cạnh tranh không tham gia vào hoạt động tiếp thị vì mục đích nhân đạo.
(Trả lời bởi datcoder)