Hóa học đâu có ở lớp 6 đâu bạn mà đây cũng đâu phải là môn Hóa
Ai đề môn Hoá đâu bn, bn sao v
Ở trên có đề Hóa học lớp 6 mà
mik trả lời ở trên đó
on
Hóa học đâu có ở lớp 6 đâu bạn mà đây cũng đâu phải là môn Hóa
Ai đề môn Hoá đâu bn, bn sao v
Ở trên có đề Hóa học lớp 6 mà
mik trả lời ở trên đó
on
(...)and for growing food (in/on/at/into) farms.
Ocean water is too salty (drink/drinking/ to drink/ to drinking). It is also too salty for watering plants. We must have the ways to make fresh water from salty water. We should be (careful/ careless/ carefully/ carelessly) not to waste water
Giúp ạ
K k k k k k k k k k
write about the effect of an important person on your life write in 120 words. :)))
mn oiwiiiiii giúp mik với đc hom đi mak
sáng mai mik phải nộp rùi
ai viết nhanh và hay mik k cho <3
(...)and for growing food (in/on/at/into) farms.
Ocean water is too salty (drink/drinking/ to drink/ to drinking). It is also too salty for watering plants. We must have the ways to make fresh water from salty water. We should be (careful/ careless/ carefully/ carelessly) not to waste water
Giúp ạ
Hỗn hợp nào sau đây k đc xem là dung dịch? A.hỗn hợp nước đường B.hỗn hợp nước muối C.hỗn hợp bột mì và nước khuấy đều D.hỗn hợp nước và rượu
Xác định tỷ lệ theo khối lượng của K C l O 3 và K M n O 4 cần để điều chế một lượng O 2 như nhau với cùng hiệu suất (K = 39, Cl = 35,5, Mn = 55, O = 16).
tính nồng độ mol của dung dịch tạo ra khi hòa tan 4,7 g K 2 O vào nước. Cho biết thể tích dung dịch thu được là 100 ml (K=39, O=16).
We can reuse ……………..
A. water B. air C. bottles
Giúp mk, k 1 bn thôi nhé
1. A. camping B. recycle C. vacuum D. community
2. A. giant B. target C. figure D. garbage
3. A. chemist B. school C. chance D.chaos
4. A. frog B. drag C. page D. mug
5. A. kite B. cookie C. hike D. knit
1/ Complete the sentence using the word given:
1, eat / talk / friends / be most common way / relax / recess / many / country.
-> ......................................................................................................................
2, everyone / happy / and / wished / keep / activity / walking.
-> .......................................................................................................................
3, monitor / always / go / class / on time / be / good example / class.
-> .......................................................................................................................
2/ Arrange the word and phrase to make a meaningful sentences bases on the given cues:
1, food / like / lunch / what / would / and / for / kind / you / of / today's / drink / ?
-> ................................................................................................................................................................
2, take / courses / help / you / with / can / the / of / university / a / home / video cassette recorder / at /
-> ................................................................................................................................................................
3, first / on / and / see / next to / take / turning / the left / will / the shoes store / the / it / you.
-> ................................................................................................................................................................
4, better / food / fat / eat / to / it / containing / and / is / less / sugar.
-> ..................................................................................................................................................................
5, in / USA / 8.30 / day / at / o'clock / start / 3.30 or 4 / morning / at / the / classes / each / ends / the / school / and.
-> ...........................................................................................................................................................................